Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Friday, April 8, 2011

saya masih hidup....

Ada lagi ke org singgah sini ni? hihihi. kut takde, takpelah. aku tulis, biar aku juga yg baca. lama memendam diri yer....
bila dah start posting ni, maklum ajelah, sekian byk keja jatuh ke atas bahu. sampai tak menyempat-nyempat dibuatnya. ( sampai 1 tahap, aku tension sgt, keja aku petang tido, mlm baca novel, pagi g sekolah selama beberapa minggu..hehehe..tp keja2 berkaitan sekolah langsai yer) pula lagi, celcom broadband dah kena terminate. kesian, menanggung hutang. hihihi tapi alhamdulillah tadi aku dah pegi langsai semua dan register semula. berpeluh-peluh 1 badan bila org celcom tu kata "Kena langsaikan hutang dulu kemudian register semula." :(

sedih dibuatnya...tp dengan confidentnya aku duduk tunggu giliran. tiba2, "Eh, hutang aku ni 93 rgt, duit dlm tgn ada 60 lebih jer" sambil tepuk dahi dan cabut lari pegi bgnn sebelah ambik duit kat ATM.

dah selesai, aku pegi register semula. isi borang, cerita2 itu ini, tiba2 dia ckp "Cik kena byr 68 rgt lah ya sbg byrn pendahuluan..."

aku?

mula2 ternganga...

kemudian sengih malu2...

"Boleh kan, cik?."

"Err...tp...saya tak ambil duit lebih tadi..."

hahahaha....

"Oh..yeke...hah, takpe, pegi je kat sebelah tu. ada atm kat situ."

dan aku pun tercungap2lah pegi atm tu, cucuk duit dgn rasa serba salah sbb sampai 25hb ni ( insyaallah gaji pertama aku akan keluar) , aku ada duit lagi ke? rasa mcm dah habis aje korek dr tadi...huhu


p/s : oh ya, aku sedang mengusahakan karya kedua aku sekarang...doakan aku berjaya erk?

2 comments:

  1. siti :
    Belum dipastikan lg tp setakat ni letak tajuk C& C..hihihi...mudah-mudahan dptlah disiapkan n seterusnya diterbitkan..amiiin..

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts