Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Tuesday, January 24, 2012

Misi 2012 : teruskan mencari

Yeah, misi yg nampaknya belum dapat dicapai dan aku harap mudah-mudahan tahun ni akan dapat tertunai. misi aku ni tak ada lain tak bukan, misi cari jodoh!!!
hahaha...memang memuakkan kan baca blog aku ni sekarang? sorry, guys.
oh ya, cakap pasal jodoh ni, aku ada terbaca satu buku Misteri Jodoh. ( macam terdesak kan? mungkin juga ). dalam buku tu ada cakap. Allah s.w.t beri kita jodoh yg sesuai dengan kualiti iman kita sendiri. well, makin berkualiti iman you, insyaallah you akan diberi jodoh yang berkualiti juga.
dan aku sedang cuba memperbaiki diri sejak baca buku tu. tapi biasalah, kadang2 tu tersasar aje dari jalanNya. macam sekarangla. orang masjid dah lama siap solat maghrib, aku masih sibuk cakap pasal jodoh kat sini. (malunya aku...)
aku teringat kawan aku sorang ni dulu. dia pernah cakap dekat aku, kalau aku jumpa mana2 lelaki baik, tolong kenalkan pada dia. aku senyum panjang dibuatnya. dear, ingat aku nak dahulukan kawan ke dalam hal ni? aku sendiri pun belum jumpa. hehe...(kadang2 you kena jadi selfish dalam beberapa hal )....

~guys, especially yg blm kahwin....jaga kualiti iman anda...~

2 comments:

  1. i like this article la kak tyea!..=))

    ReplyDelete
  2. haah ek..kdg2 kne jd selfish jugak..npe xnah tpikir ek..hehehe (gelak jahat)

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts