Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Thursday, September 27, 2012

H@ppy @nniversary

Kejap!! Aku nak muntah sekejap.
....
...
Aku bukan morning sickness, ok? Aku cuma allergy dengan anniversary punya hal ni.
Baru kejap tadi tertengok Bros TV3, dioarang tengah discuss pasal lelaki yang selalu bikib sakit hati perempuan.
Betulkan?
Kalau boyfriend apalagi husband korang lupa hari anniversary korang, rasa-rasa berapa meter korang punya muncung erk? Dua hari merajuk, cukup tak?
Aduih, geli tau tak?
Lagi pun, korang tak rasa kesian ke dengan kaum lelaki?
Rasanya dalam hidup ni, seorang manusia kena ingat lebih dari 10 benda. Soal diri, harta, keluarga, kerja, kawan...bla..bla...
Jadi kalau korang lagi sibuk nak merajuk, serabut dia nanti. 
Ada bukti ke bila pasangan korang lupa hari anniversary bermaksud korang takkan bahagia?
Janganlah gitu. Anniversary tu cuma 1 hari yang takkan menentukan bahagia @ derita manusia. Yang penting dia masih ingat korang, cukup. Dia doakan korang tiap kali lepas solat, syukurlah. Tak payah lebih-lebih sangat, okay!
Hidup ni biarlah jadi orang yang menyenangkan orang...okey kan? Kalau korang nak disayang, jadilah orang yang tak memeningkan kepala.

No comments:

Post a Comment

cakap aje..saya layan..

Popular Posts