Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Friday, April 17, 2009

perpisahan - lebih pahit daripada manis

hi..ari ni saya x nak publish cite skss..nak kongsi pengalaman ni..tadi ialah last day saya latihan ngajar kat sekolah.Syok bab keja dah kurang tp saya sedih sngt nak tinggalkan soma budak2 tu..especially my students from 5 Anggun. they're all nice..I'll miss them for sure..bila diorang soma kata x yah balik, terus je ngajar kat situ..aduh,rasa macam...mcm apa erk? x boleh nak hurai lah.yg rasa aje tau.ada few students yg nangis x henti2, peluk saya,aduh...rasa berat hati nak tinggalkan diorang.sesungguhnya pengalaman dgn diorang mmg sgt best.Xkan jumpa kat tmpt lain lagi dah...especially Nadhirah, Adza, Syaza, Allya, Mary, Syahirah, Yustihani, Syamim and banyak lagi...I miss u all, dear...

2 comments:

  1. iye ke kak tyea...muahahahaha
    saye pun tumpang sodeh la jugak dengan perpisahan yang terjadi.
    sesingguhnya setiap perpisahan tu ade makne disebaliknya =)
    sem depan i nak p skul u la pulak...

    ReplyDelete
  2. aik..mcm x ikhlas aje tumpg sedih tu..tp knpa aku rasa cam kenal org ni?

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts