Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Thursday, April 25, 2013

Puisi? Gelilah....

Iyee, aku cakap. selama ni, aku ni memangla spesis yang boleh kembang tekak baca puisi. geli-geleman rasanya tau. sampailah aku ambil first deg bidang bahasa, still aku tak boleh nak cope dengan  benda alah ni. tapi sejak aku terlawat satu blog ni, aku jadi macam, oh, rupanya tulis puisi yang agak direct pun ok rupanya sebab selama ni aku langsung tak berkenankan puisi sebab jiwang dan berbelit sangat bahasanya...
so, here is my next poem.....huahua...

aku masih tertanya
tapi hati ini selalu cuba memberi erti
aku masih merasakan yang sama
jika itu yang mahu kau temukan
sedarlah
aku sedang terseksa
kerna sesungguhnya mengambil yang bukan hak,
itu bukan aku


wekk, kenapa rasa pelik jer ni?

No comments:

Post a Comment

cakap aje..saya layan..

Popular Posts