Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Wednesday, April 16, 2014

Hold On?

Atas beberapa sebab, e-novel Jangan Curi Hatiku akan dihentikan buat sementara waktu. Harap maaf kerana terlalu lama menunggu.


#Saya nak siapkan manuskripnya dan hantar kepada penerbit then insyaallah saya akan update sedikit demi sedikit selepas itu.

#Malas mengundang bencana idea diambil orang. Hakhak. Bajet penulis popular ko. Bukanlah, cuma saya serik. Pernah ada kes idea dicilok orang. Kuciwa, beb.

4 comments:

  1. Hai teya..
    Novel ni best..Saya cari di MPH tapi tiada..novel 'Jangan curi hatiku" dah berada di pasaran ke?

    Sy menantikan apakah ending novel ni..TQ =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Sorry lambat respon. Belum ada lagi. Tengah queue sekarang cerita lain. Insyaallah kalau cerita ni berjaya diterbitkan, I'll inform u. Heee.... :)

      Delete
  2. Kak teya..jgn putus asa..Keep up your good work!! saya doakan akak sukses selalu..amin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiiinnn. Thank u,dear. Moga awak pun akan sentiasa sukses.

      Delete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts