Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Wednesday, November 18, 2009

I'm back for this few days..



hallu...hehe..I'm back after struggling for my 3 exam papers which got all my time n attention..bab tu saya termembengkalaikan this love blog..wahahaha...exam aku dah abes..sekarang in sad mood bab hari sabtu ni aku akan pulang kampung for semester break..aku sedih coz aku dah x dapat online g dah..sob..sob..apaleh wat kan..
sekarang ni xde idea g nak sambung SYS..aku asyik layan blog orang jer..blog masakan of course..hehehe..blog salam2benua & blog kak hana from Japan..best!!!!!!!! duduk sampai berjam-jam pun x sedar lau dah masuk 'rumah' diorang ni....
cuti ni, before first day of dec, doakanlah aku agar dapat menyiapkan cerita karut Sesuci Kasih Seorang Isteri aku tu...yang akan diminta & disoal g oleh kakak KN tu..wakakaka...aku ja yang malas ni..nak sampai 300 m/surat pun macam nak mampos..hahaha..doakan erk..

2 comments:

  1. ble nak update cket sksi..
    really suspend..
    jgn la wat pmbace terlalu tertanye2..

    ReplyDelete
  2. to esmaralda :
    bukanlah niat saya nak watkan pembaca cite saya ni tertanya-tanya..sungguh..kalau boleh dah lama saya sambung bab cite ni dah baaanyak perkembangannya tp disebabkan cite ni akan diminta oleh kakak KN so saya diharapkan agar x mempublish sambungan sksi di blog..kena dinilai oleh pihak KN dulu barulah bleh publish..hehehe..lau diorang x minat nak terbitkan cite tu..then saya akan mempublishnya banyak2 di blog ni...hehe..anyway..thanks bab sudi tanya khabar sksi saya tu..

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts