Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Friday, November 20, 2009



what do you think of these 2 pics above?????
waa....
waaa...
waaaaaa....
Huhu...esok aku dah nak balik kampung for my 6 weeks semester break...huhu...happy coz dapat balik, sedih coz susah n maybe x dapat online...
Tapi yang paling aku SEDIH......aku punya BEG dah penuh sedangkan masih banyak barang aku lum kemas..
WhIcH mEaNs :::::
aku x cukup BEG...
huhu
adakah sapa2 yg sudi lontar beg korang dengan aku????
waaaaaaaaaaaa......
phening..phening....

3 comments:

  1. lawa gle beg tu!! i ske yg soft pink tu..cantik gle..

    ReplyDelete
  2. i ske beg yg soft pink tu..lawa gle! u punye beg ke tu?

    ReplyDelete
  3. ieda...haha..bertuahlah badan kalau beg2 tu saya yg punya..hehe..mana ada..saya punya beg, yg buruk2 belaka..hehe

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts