Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Monday, September 27, 2010

Akhirnya.....Sesuci Kasih Seorang Isteri

Alhamdulillah...dah dekat nak6 bulan (hidup kena sabar)..Hee...lepas hantar manuskrip ke Kaki Novel, alhamdulillah akhirnya aku terbaca di page KN bahawa cerita aku yang tak seberapa ni akan dikeluarkan pada OKTOBER depan...hooooooray......suka...suka..suka..suka..suka...haha..macam aku sorang jer pernah menulis..hee..nak tau ceritanya? aku tak ada dengar khabar dari KN, ingat bulan 11 or 12 baru keluar kalau ada rezeki.
Haha...hari sabtu baru ni, aku ada kat kampung, tau ajelah kat kampung tu tak ada line celcom broadband ( kena tunggu nasib kalau dapat GPRS ) tapi tiba2 aku terhingin menggatalkan tangan nak online. Memang Allah s.w.t nak tunjuk, tiba2 aku tergerak hati nak buka page KN juga. Berkurun tak buka..Hee..Ampuuuun....Ya Allah, macam nak pecah dada aku bila nampak tajuk Sesuci Kasih Seorang Isteri...tak ada gambar pun tapi bila baca, eh..macam kenal aje tajuk ni? Haha...aku baca lak sinopsis..pun macam kenal..Hee....punyalah aku ni. Haha...aku sorang2 aje time tu...nasib baik..nak teriak takut lak kena marah..tapi aku happy..happy..happy..happppppppyyyy sesangat.
And, paling lucunya, si Wendy dah lebih awal tahu dari tuannya ni sendiri..Haha...aku tahu hari sabtu, wendy tahu hari jumaat...teruknya aku...haha..So, kepada peminat2 SKSI ( perasan, macam ramai..), dapatkanlah novel I yang tak seberapa tu..Hee..bulan oktober 2010, harga semenanjung 19$ aje, Sabah Sarawak 22$...ahli KN pulak leh dapat lagi murah...Beli..beli..beli...hee..kalau dah habis baca, tolong respond macam mana yer pada aku...korang puas hati ke tak dengan cite aku ni...Hee..blum abes suka lagi ni...suka..suka..happy..happy..happpppppppppppppyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!

untuk rujukan lanjut, view this page.... http://www.kakinovel.com/

2 comments:

cakap aje..saya layan..

Popular Posts