Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Friday, September 3, 2010

aku bukan gila!!!!

Aduh..pening..rasa berpijar kepala ni dibuatnya..aku tak cukup tido..Huhu..Sejak beberapa minggu ni, aku asyik ketinggalan buat keja.Orang lain dah best tido berguling, aku dok menghadap laptop sampai hang laptop dibuatnya. Sejak kelmarin aku tak tido. Pagi tadi habis lecture sempat tido setengah jam, pastu mata terkebil-kebil tak boleh nak tutup..alih2 malam ni pun kena stay up sampai la ni..Uish, kepala ni rasa macam nak pecah dibuatnya. Tengok pun dah tak berapa nak betul. Tuhan..belajar susah, mengajar pun susah..Kuatkan imanku...

1 comment:

cakap aje..saya layan..

Popular Posts