Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Friday, October 22, 2010

SAKIT ATI!!!!

Aku sakit hati sangat2 dengan blog ni!!! Napa? Dia dah menggila sejak beberapa hari ni and it really driving me nuts. Menyakitkan ati betul bila view dah berubah,setting dah tak betul. Korang yang datang melawat pun entah2 turut sama sakit ati. Huhu...menci..menci..menci...aku pon tak pahamlah apa sebenarnya yang jadi. takkan merajuk kot sebab dah makin kerap diabaikan? Huhu..janganlah merajuk. Tak kuasa aku nak mujuknye. So, aku pun dah fed up a bit nak post new episode...nanti buat darah aku menggelegak aje. Sorry to all of u,guys...really love u all but nampaknya blog ni kena masuk ICU dulu. And, honey...if u know what should I do to fix this prob,kindly leave ur comment?? ajarlah daku yang kurang mengerti ni... (^-^)


salam kecewa :
Dzie Tyea @ Kak Tyea..

No comments:

Post a Comment

cakap aje..saya layan..

Popular Posts