Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah
Powered By Blogger

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Wednesday, May 5, 2010

KL, Pahang or JB???


Assalamualaikum...kalau x ada aral melintang, cuti ni 28 Mei, saya nak g jalan2 shopping dengan family ke KL ( shopping and makan2 ), JB ( melawat family kakak yg tinggal Muar ) and Pahang (Sungai Lembing...melawat family mentua kakak saya ) ...hehehe...harap-harapnya menjadilah yer..cuti ni memang jadual saya dah penuh dengan macam-macam plan..mula2 ke Pulau Manukan ( x confirm nak join ke tak ), next ke KL, Pahang and JB...kemudian 20-27 Jun nanti pula nak ke Brunei..insyaallah kalau ada rezeki, jadilah hendaknya semua plan ni..oh ya, kalau ada yang sudi nak jemput ke rumah ke, jumpa minum2 ke, amatlah dialu-alukan...hahahaha...tak adalah..jumpa2 macam tu pun x apa..saya ni jarang nak pergi semenanjung kalau x ada hajat penting so alang-alang dah pergi sana, bolehlah jumpa kawan2 blogger yang sudi nak jumpa...hehe...tapi saya sebenarnya teringin sesangat nak join home stay programme dekat sana sebab saya suka bebenor nak tengok kehidupan orang kampung..dengan dishes yang memang superb sedap..oh,no!!! hahaha...

2 comments:

  1. ooo..nak bercuti yer??
    seronokla tue..kekeke

    pesanan saya ialah, masukkan dulu entry sampai 2 3 post..biar meletopp!!

    kedua, jaga diri, dan sgala perancangan tu menjadilah hendaknya ya...

    ReplyDelete
  2. yelah tu, Wendy..kekeke...sukanya aku dengan pesanan kau...boleh, insyaallah disambung lagi..

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts