Klik?

Maha Suci Allah

Maha Suci Allah

Kata saya...

MAAF. MAAF. MAAF.

1. Andai terlewat update.
2.Andai terlalu pendek.
3.Andai tak memuaskan hati.

Monday, February 23, 2009

hobi baru

lately ni I noticed something unique with myself..er, what is it? Hmm..I'm much more sensitive now and......I love to cry!!!!!!!!!! don't know why but I feel better, relax and calm when I cry. And of course I'll be happy. If u want 2 see me smile, take this challenge, make me cry....hehehe....I cried twice today.During lecture bcoz of???? this one person..she hurts me very well..saya ni plak pendendam..sekali kena lukakan macam ni, sorry...pas ni xde lagi layanan tuk u!!!!! no, never..!!!!!!

13 comments:

  1. saper yang usik hati u... sabar ek.. janji cerita an andalusia's story di smbung ok.

    ReplyDelete
  2. huahuahua...why u make me laugh????hahahaha...don't worry, I'm profesional and I'll never let my blog readers down..ok?

    ReplyDelete
  3. bagus la cam tu... aku suka sangat ngan citer kou larrr.. aku ni bukan jenis yg suka novel.. tapi bila aku baca crita ni, hati aku rasa bahgia sesangat... _aBaNgkERaNi_

    ReplyDelete
  4. an andalusia's story.. coz citer tu.. ada la kaitan dia sket ngan aku.. cuma bezanya aku ni leleki..hee.heee.. agak2 bila ek kou nak smbungkan citer tu.. _aBanGKeRanI_

    ReplyDelete
  5. betul ke laki? wah..impressive..saya mmg pelik tp kagum bila tau ada laki baca novel..hehe..hmm, esok kot saya upload..tak pun tengah malam ni coz skrg saya nak cuba siapkan assignment dulu..

    ReplyDelete
  6. orait.. aku dah tak sabar rasanya nak baca episod seterusnya... tu la aku cakap.. aku jarang baca benda ni.. tapi aku baca kou punya crita menarik la plak.. dah jadi "mat kuntum" la plak aku skang.. heee.heee.. takde rasa nak terbitkan novel ke?

    ReplyDelete
  7. prnah x mnngis smpai trase xdaya lagi?
    prnh x bdndm smpai xase nk maafkan langsg?
    prnah x ase sakit ati y sgt2 sakit?
    urmmm...
    all tats thing happen to me now~
    actlly beautiful is too boring..
    jadik nangis jer lah klu ase masih mampu~~
    kak tyea berhak mnngis~~
    no one cn judge u if u cry smpi xnk bhnti pom!
    cz..u hv ur own reasn..
    =p

    ReplyDelete
  8. kita memang samalah, ika.. :) hehe..memang, saya kalau nangis x boleh kena tegur. kalau tegur juga, siap ajelah dengar saya nangis x henti2 sampai berair hidung..hehe..( terharu kot??.)

    ReplyDelete
  9. hmm..nak terbitkan macam mana? I don't think I'm that talented, creative enough to publish a novel..hehe..unless u terbitkan tuk I?

    ReplyDelete
  10. u have a talent la kak tyea..ske sgt ngan novel so what..Cry does not mean that we are weak.. It means that we are strong enough to show our emotion..so menangis la..ia akn tnangkan hati kita..(^_^)

    ReplyDelete
  11. salam tyea..
    x salah kalo kte rase sedih kte nangis...
    tapi kalo nangis tu hingga memudaratkan jangan...
    kite ade Dia utk mengadu..InsyaAllah kita tenang bila sudah mencurahkan sume masalah kte...
    ibu doakan tyea tabah menhadapi apa jua rintangan dlm hidup...
    sedih...gembira...menangis...ketawa...asam garam kehidupan, kalo tidak ada tu sume tidak tercipta kenangan manis...kenangan pahit...sumenya tercipta dari warna warni kehidupan ini...
    Tabahkan diri-setiap kenangan yang tercipta membawa 1000 erti dlm hidup kte!!!

    ReplyDelete
  12. napa nangis kak tyea???sodih ka???

    ReplyDelete

cakap aje..saya layan..

Popular Posts